Je klant, een diamant?
- Studieboek
- Illustraties
Ontdek hoe je klanten laat schitteren en zelf excelleertWaarom is het belangrijk om je klanten als partners te zien en hoe kun je ervoor zorgen dat ze jouw bedrijf blijven kiezen? Deze vragen vormen de kern van een succesvolle onderneming, maar ook van het boek "Jouw klant, een diamant?". In dit boek worden 24 concrete tips gegeven, ondersteund door voorbeelden, om jou te helpen klantvriendelijk te denken en te handelen. Do... lees meer over dit product
Prijzen gevonden tussen de € 29,90 en € 29,90
Productinformatie
Plus- en minpunten
- Studieboek
- Illustraties
Ontdek hoe je klanten laat schitteren en zelf excelleert
Waarom is het belangrijk om je klanten als partners te zien en hoe kun je ervoor zorgen dat ze jouw bedrijf blijven kiezen? Deze vragen vormen de kern van een succesvolle onderneming, maar ook van het boek "Jouw klant, een diamant?". In dit boek worden 24 concrete tips gegeven, ondersteund door voorbeelden, om jou te helpen klantvriendelijk te denken en te handelen.
Door middel van deze tips kom je erachter hoe je je klanten kunt laten schitteren en tegelijkertijd ook zelf kunt uitblinken. Daarnaast leer je ook welke valkuilen je moet vermijden om een rendabele samenwerking met je klanten te behouden. "Jouw klant, een diamant?" is een onmisbaar boek voor elke (toekomstige) ondernemer die op zoek is naar praktische strategieën en tactieken om klanten te vinden, te binden en te verbinden.
Maak kennis met de auteur
De auteur van dit inspirerende boek, Pieter De Smet, heeft meer dan 35 jaar ervaring in het ontwikkelen van strategieën en tactieken om als bedrijf op de meest rendabele manier samen te werken met leveranciers, klanten en andere zakelijke partners. Hij put zijn inspiratie uit zijn werk als consultant en coach/trainer voor diverse bedrijven in verschillende sectoren. Daarnaast is hij ook docent aan de hogeschool Vives en rechter in ondernemingszaken in de Ondernemingsrechtbank te Gent, afdeling Kortrijk.
De Smet heeft een duidelijk motto: stel nooit uit tot morgen wat je vandaag nog winstgevend kunt realiseren samen met anderen. En stel altijd uit tot ten minste morgen wat je het beste kunt vermijden omdat het verlieslatend of winstverlagend is. Met zijn expertise en praktische inzichten is hij de ideale gids om jou te helpen de beste strategieën en tactieken te ontdekken om succesvol met je klanten samen te werken.
Korte specificaties
Afmetingen
Afmetingen | Afmeting: 24,3 x 16,3 x 1,3 cm |
Gewicht | 344 g |
Overig
Auteur(s) | |
Bindwijze | Paperback |
Boek, ebook of luisterboek? | |
Druk | 1 |
Illustraties | |
Studieboek | |
Studieboek of algemeen | |
Taal | |
Verschijningsdatum | Sep-21 |
Algemeen
EAN | 9789464144215 |
---|