Inkoop in strategisch perspectief studenteneditie
- Studieboek
Een Must Read voor Professionele Inkoop VerankeringDit boek is een absolute aanrader voor iedereen die inkoop professioneel wil verankeren in zijn of haar organisatie. Het geeft antwoord op belangrijke vragen, zoals: wat is inkoop eigenlijk? Hoe selecteer je de beste leverancier? En hoe leg je afspraken met leveranciers vast? Door het lezen van dit boek krijg je inzicht in het creëren van maximale waarde voor het geld dat de ... lees meer over dit product
Prijzen gevonden tussen de € 64,85 en € 64,85
Productinformatie
Plus- en minpunten
- Studieboek
Een Must Read voor Professionele Inkoop Verankering
Dit boek is een absolute aanrader voor iedereen die inkoop professioneel wil verankeren in zijn of haar organisatie. Het geeft antwoord op belangrijke vragen, zoals: wat is inkoop eigenlijk? Hoe selecteer je de beste leverancier? En hoe leg je afspraken met leveranciers vast? Door het lezen van dit boek krijg je inzicht in het creëren van maximale waarde voor het geld dat de organisatie besteedt.
Visie, Strategie en Uitstekende Relaties
Een professionele inkooporganisatie begrijpt de visie en strategie van de organisatie en onderhoudt uitstekende relaties met alle afdelingen en managers. Het boek legt uit hoe je via een strak georganiseerd inkoopproces tot de best mogelijke leverancier en de beste condities en afspraken komt. Door haar professionaliteit en toegevoegde waarde stimuleert een professionele inkoopafdeling ook de samenwerking binnen de organisatie.
Pioniers in Duurzaamheid, Circulariteit en Innovatie
Een professionele inkoopafdeling is de aanjager van duurzaamheid, circulariteit en innovatie. Dit boek benadrukt het belang van inkopers met vakkennis, systemen en daadkracht om deze doelen te realiseren. De auteurs van dit boek zijn ervaren professionals die zowel wetenschappelijke kennis als praktijkervaring in het inkoopdomein hebben. Hierdoor biedt het boek een uitgebreide en betrouwbare bron van informatie.
Voor Inkoopprofessionals en Managers
Dit boek is in de eerste plaats gericht op inkoopprofessionals die inkoop krachtig willen verankeren binnen hun organisatie. De inhoud, vorm en taal zijn zo gekozen dat het boek ook toegankelijk is voor managers aan wie inkoopprofessionals rapporteren. Daarnaast vormt dit boek een waardevolle bron voor studenten in het hoger beroepsonderwijs, die zich willen specialiseren in commerciële economie, marketing en inkoopmanagement.
Korte specificaties
Afmetingen
Afmetingen | Afmeting: 25 x 17,6 x 2,3 cm |
Gewicht | 1003 g |
Overig
Aantal pagina's | 376 pagina's |
Auteur(s) | |
Bindwijze | Paperback |
Boek, ebook of luisterboek? | |
Druk | 1 |
Illustraties | Met illustraties |
Studieboek | |
Studieboek of algemeen | |
Taal | |
Uitgever | |
Verschijningsdatum | augustus 2021 |
Algemeen
EAN | 9789493196698 |
---|