Inkoop in strategisch perspectief
- Studieboek
- Illustraties
Professioneel inkopen: Optimaliseer je inkoopproces voor maximale waardeHeb je je ooit afgevraagd wat inkoop precies inhoudt? Hoe je het doet en waar het begint en stopt? Of bedrijven en de overheid op dezelfde manier inkopen als consumenten? Dit boek geeft antwoord op al deze vragen en meer. Stap in de wereld van professioneel inkopen, waarbij het zichtbaar en beheersbaar maken van inkoopuitgaven en het creëren van maximale ... lees meer over dit product
Prijzen gevonden tussen de € 76,45 en € 76,45
Productinformatie
Plus- en minpunten
- Studieboek
- Illustraties
Professioneel inkopen: Optimaliseer je inkoopproces voor maximale waarde
Heb je je ooit afgevraagd wat inkoop precies inhoudt? Hoe je het doet en waar het begint en stopt? Of bedrijven en de overheid op dezelfde manier inkopen als consumenten? Dit boek geeft antwoord op al deze vragen en meer. Stap in de wereld van professioneel inkopen, waarbij het zichtbaar en beheersbaar maken van inkoopuitgaven en het creëren van maximale (maatschappelijke) waarde centraal staan.
De rol van een professionele inkooporganisatie
Een professionele inkooporganisatie begrijpt de visie en strategie van de organisatie en onderhoudt uitstekende relaties met alle afdelingen en managers. Via een strak georganiseerd inkoopproces selecteert zij de beste leveranciers en maakt zij de beste condities en afspraken. Door haar toegevoegde waarde verleidt zij de hele organisatie om samen te werken. Bovendien fungeert een professionele inkoopafdeling als de aanjager van duurzaamheid, circulariteit en innovatie, en beschikt zij over inkopers met diepgaande kennis, geavanceerde systemen en daadkracht om dit te realiseren.
Geschreven door ervaren professionals
Dit boek is geschreven door ervaren professionals die zowel de wetenschappelijke als praktische kant van het inkoopdomein beslaan. Het richt zich in de eerste plaats op inkoopprofessionals die willen zorgen voor een krachtige verankering van inkoop binnen hun organisatie. De inhoud, vorm en taal zijn echter zo gekozen dat het boek ook toegankelijk is voor managers aan wie inkoopprofessionals rapporteren. Daarnaast is dit boek een waardevolle bron voor studenten in het hoger beroepsonderwijs die zich willen specialiseren in commerciële economie, marketing en inkoopmanagement.
Ontdek in dit boek hoe je professioneel inkopen optimaal kunt benutten om de waarde en impact van je organisatie te vergroten. Leer hoe je de inkoopuitgaven beheerst, leveringsproblemen voorkomt, duurzaamheid en innovatie stimuleert, en de beste leveranciers selecteert. Benut de kennis en ervaring van professionals die het inkoopdomein vanuit diverse perspectieven belichten en til jouw inkoopproces naar een hoger niveau.
Korte specificaties
Afmetingen
Afmetingen | Afmeting: 25 x 17,6 x 2,3 cm |
Gewicht | 1002 g |
Overig
Aantal pagina's | 376 pagina's |
Auteur(s) | |
Bindwijze | Paperback |
Boek, ebook of luisterboek? | |
Druk | 1 |
Illustraties | |
Nieuw of tweedehands | |
Studieboek | |
Studieboek of algemeen | |
Taal | |
Uitgever | |
Verschijningsdatum | Nov-21 |
Algemeen
EAN | 9789462157491 |
---|